Da bi učencem šestih razredov, ki se to leto prvič srečujejo z predmetom zgodovina na drugačen način približal predmet in snov, se je učitelj M. Vidmar odločil, da bo po božično-novoletnih počitnicah v razredih 6.a in 6.d izdeloval z učenci gradbene dosežke skozi čas. V obeh razredih so bili učenci razdeljeni v skupine po 4 ali 5 učencev, vsaka skupina je imela svojo vodjo, ki je organiziral delo ter pred vsako šolsko uro zgodovine učitelju predstavil napredek. Učenci so izdelke izdelovali pri urah zgodovine in likovne vzgoje, kjer sta jima bila v oporo oba učitelja, ter tudi ob popoldnevih sami nadaljevali delo.

Učenci so izdelovali prva bivališča prazgodovine, koliščarske hiške, piramide, sfinge, grško/rimske templje, gradove na hribih ter nebotičnik. Pri tem so lahko uporabili kakršen koli material, najpogosteje pa so uporabili star papir, karton, stirodur, pesek, lesene vejice, slamo, suho travo, parketne lesene desčice, les, toaletni papir, tulce toaletnih papirjev, aluminijasto folijo, vročo pištolo, lepilo za les, akrilne barve ter lego kocke.

Na koncu je vsaka skupina zelo samozavestno predstavila svoj izdelek, kjer so s pomočjo powerpoint predstavitve vsi učenci skupine predstavili njihovo delo, izzive, težave, čemu je služil gradbeni dosežek v realnosti, kako je bil grajen itd. Tako so se učenci učili timskega dela, reševanja zapletov, spopadanje s časovno stisko in ustvarjalnosti ter na koncu pridobili še zeleno oceno.

Izdelki so razstavljeni na hodniku med avlo in vhodom v telovadnico.

Related Images:

(Skupno 100 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost