Spoštovane učenke, učenci, starši, skrbniki,

obveščamo vas, da lahko podate predlog za pridobitev posebnega statusa učenca za šolsko leto 2021/2022.

V prilogah k temu obvestilu vam posredujemo Pravila Osnovne šole Koper o prilagajanju šolskih obveznosti in obrazce, usklajene z določbami šolske zakonodaje. Na priloženem obrazcu, ki ga izberete glede na angažiranost učenke, učenca, podate predlog za dodelitev statusa.

Vaše predloge morate oddati do vključno petka, 24. septembra 2021 osebno ali po pošti na naš naslov v TAJNIŠTVO ŠOLE (NE k pomočnicama ravnatelja!). O statusu bomo odločili predvidoma do 5. oktobra 2021. Dogovor o prilagoditvah mora biti dokončno sklenjen najkasneje do 8.oktobra 2021. Opozarjamo vas, da predloge za dodelitev statusa (na obrazcih) obvezno dopolnite z zahtevanimi prilogami, sicer vašega predloga ne bomo mogli obravnavati.

Ob odločbi o dodelitvi statusa boste starši in učenci prejeli tudi pisni dogovor o prilagajanju šolskih obveznosti za šolsko leto 2021/2022, katerega sopodpis (vaš in naš) pomeni pričetek veljavnosti posebnega statusa učenca.

Za vse, ki boste rok za oddajo predloga zamudili, bomo o posebnem statusu učenca odločali predvidoma v februarju 2022.

Starši in učenci, ki boste do 24. septembra 2021 oddali predloge brez obveznih prilog oz. vaših predlogov, boste dodelitev statusa lahko ponovno predlagali v februarju 2022.

Priloženi obrazci, pravila in dogovor:

Ingrid Poropat, prof.

ravnateljica

Osnovne šole Koper

 

(Skupno 796 obiskov, današnjih obiskov 1)